Протокол №1

засідання команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами Есхарівського закладу дошкільної освіти (ясла –садок) Новопокровської селищної ради Чугуївського району Харківської області 13.09.2023 р.

Присутні 7 чоловік:

Голова - Крючкова Г.А., директор Есхарівського ЗДО

Секретар - Ісічко Є.В., практичний психолог ЗДО

Миланка Т. В. - вихователь старшої групи № 5

Мукучян О. О. – вихователь групи № 4

Дегтяренко Г. С. – вихователь групи № 6

Єлецька О. М. – асистент вихователя

Лапіна Е. Р. - фахівець ІРЦ (вчитель-логопед)

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1. Організація освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами протягом 2023/2024 н. р. під час воєнного стану.
  2. Надання освітніх послуг відповідно до рівня підтримки.
  3. Розроблення та виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.(на кожну дитину окремо)

1. СЛУХАЛИ:

КРЮЧКОВУ Г.А, директора Есхарівського ЗДО, яка повідомила, що у 2023/2024 н. р. навчання дітей з особливими освітніми потребами, буде організовано за Комплексною програмою розвитку дітей дошкільного віку «Дитина».

У зв’язку зі збройним вторгненням Росії на територію України 24 лютого 2022 року, освітній процес буде організований у дистанційній формі. До складу команди психолого-педагогічного супроводу дитини увійшли: адміністрація закладу, вихователі, практичний психолог, фахівець ІРЦ, асистент вихователя та батьки дитей.

ВИСТУПИЛИ:

ЛАПІНА Е. Р., фахівець ІРЦ (вчитель-логопед), яка зазначила, що в умовах дистанційного навчання необхідно підтримувати зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу для ефективного навчання дитини. Систематично надавати додаткові консультації батькам дитини. При складанні індивідуальної програми розвитку необхідно врахувати все вище зазначене та планомірно виконувати під час роботи з дитиною. Подала рекомендації, щодо співпраці з КУ «Новопокровським ІРЦ», залучати фахівців для проведення корекційно-розвиткових занять з кожною дитиною.

2. СЛУХАЛИ:

ІСІЧКО Є.В., практичний психолог ЗДО, яказазначила, що у дітей визначено свої рівні підтримки, відповідно до цього рівня підтримки дитина потребує проведення (надання) корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг) у загальній кількості до 8 годин на тиждень. Обов’язковим також єзабезпечення іншою додатковою підтримкою відповідно до потреб і можливостей (соціальних послуг тощо);забезпечення допоміжними засобами для навчання.Також необхідно передбачити:проведення консультацій учасників освітнього процесу з фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;розроблення індивідуальної програми розвитку;проведення (надання) корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних занять (послуг); посилена увага із сторони психолога.

3. СЛУХАЛИ:

ІСІЧКО Є.В., практичного психолога ЗДО, яка розповіла, що при 2-5-му рівні підтримки необхідно розробити та виконати індивідуальну програму розвитку та у разі потреби індивідуальний навчальний план дитини.
Також передбачається:

  • модифікація змісту навчання;
  • зміна результатів навчання;
  • включення відповідно до потреб дитини: занять з жестової мови та розвитку слухового сприймання, просторового орієнтування, тактильного сприймання, альтернативної комунікації тощо;
  • можливе використання альтернативних методів навчання;
  • методична підтримка та консультації учасників освітнього процесу педагогічними працівниками інклюзивно-ресурсного центру чи іншими фахівцями;
  • посилена увага із сторони психолога до батьків (законних представників), здобувача освіти, інших учасників освітнього процесу.

УХВАЛИЛИ:

  1. Дану інформацію взяти до уваги і використовувати для навчання, розвитку і виховання дитей відповідно до вікових та індивідуальних потреб.
  2. Зазначити в індивідуальній програмі розвитку фактичну кількість годин проведення (надання) корекційно-розвиткових послуг у загальній кількості години на тиждень.
  3. Скласти індивідуальну програму розвитку враховуючи компетенції та потреби кожного вихованця.
  4. Надавати вихователем та психологом додаткові консультації батькам дитини.
  5. Підтримувати зв’язок між усіма учасниками освітнього процесу.

Голосували:

7 - за

0 - проти

0 - утрималися

Голова зборів - Крючкова Г.А.

Секретар - Ісічко Є.В.

Присутні:

Миланка Т.В.

Лапіна Е. Р.

Мукучян О. О.

Єлецька О. М.

Дегтяренко Г. С.

Кiлькiсть переглядiв: 131

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.