/Files/images/псих.png

Практичний психолог Есхарівського ЗДО – Ісічко Єлизавета Володимирівна

Електронна пошта для консультацій – isichkoliza@gmail.com

Напрямки діяльності практичного психолога:
– Психологічна діагностика
– Психологічне консультування
– Психологічна просвіта
– Психологічна корекція
– Корекційно – розвиткова робота

Нормативно-правова база:

У своїй роботі практичний психолог такими нормативними документами:

/ Конституція України

/ Закон України " Про освіту "

/ Закон України " Про дошкільну освіту "

/ Декларація прав людини

/ Конвенція про права людини

/ Етичний кодекс психолога

/ Положення про психологічну службу в системі освіти України

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Якщо Вас турбують проблеми розвитку Ваших дітей, якщо Вас бентежить поведінка Ваших дітей, якщо Ви помітили, що рівень розвитку психічних процесів (пам’яті, уваги, мислення) не відповідають віку дітей, якщо у своїх дітей Ви спостерігаєте страхи, агресію, замкнутість,сором’язливість, тривожність, упертість, занижену самооцінку та інші поведінкові проблеми, Ви можете звернутися за консультацією до практичного психолога Есхарівського ЗДО.

Індивідуальні консультації психолога – це вид психологічної допомоги, направлений на розв’язання різного роду психологічних проблем. Практичний психолог допоможе Вам зрозуміти дійсні причини Ваших труднощів та допоможе сформувати стратегію Вашої поведінки.

Психолог дитячого дошкільного закладу спрямовує свою роботу на три основні групи учасників виховного процесу це: батьки, діти та педагогічний колектив.
Робота з батьками та педагогами проводиться у формі групових та індивідуальних консультацій, семінарів.

ЗДО прямує шляхом інклюзивної освіти, де виховуються діти з особливими освітніми потребами і які потребують безпосередньої уваги практичного психолога.

Свою роботу психолог спрямовує на розвиток взаєморозуміння між дітьми, чуйності, співпраці, допомоги один одному. Праця психолога направлена на розвиток пізнавальних процесів ( уваги, пам’яті, мислення, логіки, уяви та творчих здібностей), емоційної сфери та вміння спілкуватися один з одним. Робота з дітьми проводиться в ігровій формі під час групових та індивідуальних занять. Для занять використовуються різноманітні розвиваючі вправи та ігри, а також частини програм, створених дитячими психологами.

Окрім проведення консультацій та розвиваючої роботи психолог також проводить дослідження психічних процесів, готовності дітей до школи та ін.

Коли потрібно звертатися до психолога?

§ Якщо проблема не розв’язується тривалий час.

§ Якщо Ви знаєте, як розв’язати проблему, але Вам все-таки потрібна допомога.

§ Якщо Вас щось тривожить у поведінці дитини, але Ви не можете зрозуміти що.

§ Якщо Вам здається, що малюк відстає в розвитку від своїх однолітків. Краще розставити всі крапки над «І» і не мучити дитину порівняннями з іншими дітьми.

§ Якщо у Вас є сімейні проблеми, і це відбивається на дитині.

Дитячий практичний психолог допоможе Вам відповісти на питання про особливості поведінки дитини, скорегувати Ваш підхід до дитини, разом продумати стратегію дій в певній ситуації.

Графік роботи практичного психолога на 2023 - 2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК:

§ Понеділок 8:00 – 13:00

§ Вівторок 8:00 – 13:00

§ 12:00 – 13:00 консультування педагогів,

§ 17:00 – 18:00консультування батьків

§ Середа 8:00 – 13:00

§ Четвер 8:00 – 13:00

§ 14:00 – 15:00 консультування батьків

§ 15:00 – 16:00 консультування педагогів

§ П’ятниця 8:00 – 13:00

Основна мета практичного психолога ЗДО:/Files/images/для псих.jpg

  • адаптація дітей до умов дошкільного закладу;
  • створення у дітей почуття приналежності до групи, позитивного емоційного фону;
  • забезпечення психоемоційного благополуччя та психологічного здоров’я дитини
  • психологічна підтримка всіх учасників освітнього процесу, під час дій воєнного стану

Основні види діяльності:

  • Психодіагностика
  • Корекційно-розвивальна робота
  • Консультування
  • Психологічна просвіта
  • Психопрофілактика
  • Організаційно-методична робота

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ:/Files/images/Безымянный.jpg

·проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками, дітьми;

·консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

·корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

·допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

·психологічний супровід обдарованих дітей;

·психологічний супровід новоприбулих дітей;

·визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

Враховуючи психолого-педагогічні особливості дітей різних вікових груп практичним психологом ставляться такі мета та завдання:

Ранній дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі.

Завдання діяльності психолога з дітьми раннього віку :

· відстежувати психічний розвитку дітей раннього віку;

· сприяти і допомагати в адаптації дітей та профілактика дезадаптації у дитячому навчальному закладі;

· сприяти подоланню кризи трьох років.

Молодший дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі, сприяння розвитку емоційної сфери дітей.

Завдання діяльності психолога з молодшими групами:

· виявлення дезадаптованих дітей;

· проведення занять на розвиток емоційної сфери дітей.

Старший дошкільний вік

Мета: створення умов для подальшого навчання дитини у школі; створення умов для розвитку творчої особистості.

Завдання діяльності психолога зі старшими віковими групами:

· вивчення емоційно-особистісної сфери дітей;

· сприяти підвищенню рівня пізнавальної активності дітей;

· виявлення творчих здібностей та обдарованості дітей старшого дошкільного віку з метою забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховному процесі;

· визначення рівня готовності дитини до шкільного навчання;

· формувати розвиток емоційної регуляції, дрібної моторики.

Завдання роботи психолога з батьками:

1. Підвищувати рівень знань з питань вікової психології через індивідуальну та групову консультаційну роботу з батьками за запитами.

2. Здійснювати анкетування батьків з метою конкретизації змісту корекційної, просвітницької, консультаційної роботи.

Завдання роботи психолога з педагогами:

1. Здійснювати психологічну просвіту педагогів, підвищувати рівень психологічних знань і умінь.

2. Продовжувати консультативну роботу з психопрофілактики педагогічної діяльності, співпрацю з педагогами з метою покращення психологічного клімату у колективі.

3. Надавати індивідуальну консультаційну допомогу педагогам за запитами

Практичний психолог закладу :

— керується етичним кодексом психолога;

— дотримується педагогічної етики;

— будує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри в тісному співробітництві з усіма

учасниками педагогічного процесу;

-підвищує рівень психологічних знань вихователів, батьків, дітей;

— постійно підвищує свій професійний рівень.

ПОРАДИ БАТЬКАМ

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Не забувайте основні аксіоми виховання!

1. Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти.
2. Якщо дитину оточує ворожа обстановка – вона вчиться агресивності.
3. Якщо дитину постійно висміюють – вона стає замкнутою.
4. Якщо дитина зростає у докорах – у неї формується почуття провини.
5. Якщо дитину підбадьорюють – вона починає вірити в себе.
6. Якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною.
7. Якщо дитина зростає в чесності – вона вчиться бути справедливою.
8. Якщо дитина живе у безпеці – вона вчиться вірити людям.
9. Якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе.
10. Якщо дитина живе у розумінні та доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

/Files/images/111.jpg

Поради батькам,щодо психологічної підготовки дитини до школи!/Files/images/для псих 3.jpg

Запам’ятайте, що основними психологічними причинами виникнення труднощів адаптаційного періоду є такі:

—недостатній досвід спілкування з дорослими і однолітками;

— недорозвиненість мовлення;

— надмірно емоційний характер спілкування з дитиною у сім’ї;несформованість звички виконувати вимоги дорослих та дотримуватися певних правил поведінки;

— побоювання, недовіра до школи внаслідок неправильної орієнтації з боку батьків.

Добре, якщо Ви зацікавите дитину школою, викличете бажання навчатись. Розкажіть про життя учнів,зі свого досвіду.

Дитині значно легше буде пристосуватися до умов школи, якщо в сім’ї вона оволодіє певними необхідними навичками самостійності:

— складати підручники, зошити та шкільне приладдя в портфель (бажано привчити дитину робити це заздалегідь, звечора);

— самостійно та охайно складати одяг для уроків фізичної культури;

— впорядковувати свій письмовий стіл та ігровий куточок;

Не виявляйте у присутності дитини своїх переживань щодо того, як їй буде у школі, сумнівів, чи доброю до неї буде перша вчитель Навпаки, демонструйте радість з приводу майбутнього вступу дитини до школи, впевненість у тому, що на неї чекають доброзичливі вчителі, цікаві знання, приємні товариші.

/Files/images/ппп.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 226

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.